Verzend- en leveringsbeleid:

Verzending

Welke verzendopties zijn mogelijk?

Alle goederen en diensten worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres door onze vaste partner.

Je kan kiezen voor een levering op donderdag (vrijdag feesten) of vrijdag (zaterdag of zondag feesten)

Afhalen is niet mogelijk.

Hoe lang duurt de verzending?

Voorlopig leveren wij alleen op  donderdag en vrijdag. De levering gebeurd altijd tussen 16u-22.30u.

Bestellingen voor vrijdag dienen ten laatste dinsdag te gebeuren.

Bestellingen voor zaterdag of zondag dienen ten laatste woensdag te gebeuren.

Je krijgt steeds een verzendingsmail wanneer je pakket vertrekt uit onze keuken.

Verzenden we buiten België?

Voorlopig zijn we alleen actief in België. But who knows…

Hoeveel kost de verzending?

De verzending is altijd gratis.

Betalingen

Welke betaalmethoden worden ondersteund?

Wij kunnen enkel betaling via de betaalmodules op onze website aanvaarden.

Is het veilig?

Om een veilige online betaling en de veiligheid van je persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL technologie over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het “slotje” in de onderste statusbalk van je browser. 

Retour

Wanneer is een retour mogelijk ?

Wat een bestelling betreft, werken we met voedselproducten die we leveren aan huis. Uiteraard hebben die producten een beperkte houdbaarheid en kunnen ze snel bederven. Als gevolg daarvan beschik je in principe niet over een herroepingsrecht op grond van de Belgische consumentenwetgeving. Desalniettemin kan je toch steeds je bestelling annuleren, op voorwaarde dat de verzending nog niet is gebeurd. Contacteer onze klantendienst tijdig (info@foodfesta.be) indien je een bestelling wenst te annuleren.