Veel gestelde vragen:

Verzending

Welke verzendopties zijn mogelijk?

Alle goederen en diensten worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres door onze vaste partner.

Je kan kiezen voor een levering op donderdag (vrijdag feesten) of vrijdag (zaterdag of zondag feesten)

Afhalen is niet mogelijk.

Hoe lang duurt de verzending?

Voorlopig leveren wij alleen op  donderdag en vrijdag. De levering gebeurd altijd tussen 16u-22.30u.

Bestellingen voor vrijdag dienen ten laatste dinsdag te gebeuren.

Bestellingen voor zaterdag of zondag dienen ten laatste woensdag te gebeuren.

Je krijgt steeds een verzendingsmail wanneer je pakket vertrekt uit onze keuken.

Verzenden we buiten België?

Voorlopig zijn we alleen actief in België. But who knows…

Hoeveel kost de verzending?

De verzending is altijd gratis.

Bewaren

Hoelang kan je een box bewaren?

Wanneer je de ingrediënten na levering meteen gekoeld bewaard in de koelkast kan je alles minimum 24uur bewaren.

Vlees bewaren op max 4.0°C
Andere gekoelde producten max 7.0°C
Producten niet invriezen

Betalingen

Welke betaalmethoden worden ondersteund?

Momenteel ondersteunen we Bancontact, De KBC app en de Belfius app.

betaalmogelijkheden - Bancontact - KBC app - Belfius app

Is het veilig?

Om een veilige online betaling en de veiligheid van je persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL technologie over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het “slotje” in de onderste statusbalk van je browser. 

Retour

Wanneer is een retour mogelijk ?

Wat een bestelling betreft, werken we met voedselproducten die we leveren aan huis. Uiteraard hebben die producten een beperkte houdbaarheid en kunnen ze snel bederven. Als gevolg daarvan beschik je in principe niet over een herroepingsrecht op grond van de Belgische consumentenwetgeving. Desalniettemin kan je toch steeds je bestelling annuleren, op voorwaarde dat de verzending nog niet is gebeurd. Contacteer onze klantendienst tijdig (info@foodfesta.be) indien je een bestelling wenst te annuleren.

Prijzen

Prijs veranderingen?

Tijdens de periode die we in ons aanbod vermelden, wijzigen onze prijzen niet, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW-tarieven. 

Onze prijzen zijn inclusief alle belastingen, BTW, taksen en diensten. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan. 

Prijs aanduiding

De prijzen in deze webshop zijn altijd per persoon tenzij anders aangegeven.

Uitzonderingen

Overmacht

  1. In geval van overmacht zijn wij niet gehouden onze verplichtingen na te komen. In dat geval kunnen wij ofwel onze verplichtingen opschorten voor de duur van de overmacht, ofwel de overeenkomst definitief ontbinden. 
  1. Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle die de nakoming van onze verplichtingen geheel of gedeeltelijk verhindert. Hieronder begrijpen wij onder meer, stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden, …

Klachten

Niet geheel tevreden?

    Mocht je ondanks onze inspanningen niet geheel tevreden zijn dan kan je ons binnen 4 werkdagen bereiken via service@foodfesta.be of 011 74 44 40. We raden je aan visueel bewijs (foto/video) van het probleem te voorzien en in je beschrijving zo uitgebreid mogelijk te zijn.

    Na je melding zullen wij je claim onderzoeken en asap een gepaste handeling ondernemen.